fredag 8. februar 2013

TRONDHEIM!

Hurra! Da var vi endelig i Trondheim. Hurra hurra hurra! Det er så kjekt å endelig være på besøk igjen til Isabel. Men det er så vanvittig kaldt, minus 100.. Neida, ikke så kaldt men det er kaldt (brr..).

Både jeg og Kristin dro grytidlig idag, jeg sto opp klokken 04:00 (Zzz..) og var på flyplassen klokken 05:00. Jeg landet i Trondheim klokken 08:55, møtte Kristin og vi dro hjem til Isabel, etter vi hadde satt fra oss baggene dro vi til det nye senteret her, sirkus. Der var vi en liten stund og koste oss (jeg og Kristin). Sko og kjole ble kjøpt :)

Etter litt mat og litt hils på Isabel ( hun har vært på jobb og skolen) dro jeg og Kristin på Elixia Lade. Sinnsykt deilig å få brukt kroppen litt! Økten vår ble:
15 min oppvarming
*beinpress
*bakside lår (aner ikke hva maskinen kalles)
*nedtrekk
*skråbenk
*skulderpress (her kjørte jeg dips 10*3)
*mage (60 båten, 20*3*3 sett- crunch, båten, beinvippe).

Veldig god og effektiv mage øvelser.
Utrolig men sant, ELIXIA LADE HAR STRIPPESTENGER! Wow.. Hvor kult er det ikke å få opplæring i noe sånt? Det var ca 15 stenger inne i det ene rommet. Må jo være en helt sinnsykt bra trening.

Imorgen skal vi på trening imorgen tidlig før vi skal på ZARA. Jeg gleder meg til det, det blir så gøy :)

Prates!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar