mandag 18. februar 2013

Wok med kokos og chili

Endelig mandag, eller endelig er mandag snart over! Alt etter hvordan du ser det :)

Idag ble det skole til 12! Den ene læreren var blitt syk, stakkar (les: HURRA!). Så jeg dro hjem fikset meg lunsj, kalkunburger med salat, digg! Ingen bilder denne gang heller :/
Hadde bedriftstime klokken 15:00, så dro jeg hjem spiste igjen:p ble PT time klokken 19:00, deilig å få trent litt.
*Dips m/15 kg *4*3
*Benkpress
*Skråbenk
*Arnoldpress
*Flys
*Franskpress
*knebøy

Begynner å bli litt bedre på dips, må bare jobba MYE med chins.. Der går det ikke noe bra skal jeg være ærlig :/ men men det går bedre og bedre!

Etter trening ble det middag og lunsj laging :) det ble wok med kokos og chili! Du trenger:
* kylling
* brokkoli
* paprika
* agurk
* mais
* ananas
*kokosmelk
* sweet chili saus
* paprika krydder
* oregano
* salt
* nudler (jeg bruker mirakelnudler)

Stek kyllingen gyllen, legg i brokkoli og stek litt. Legg i resten etterpå, vent et lute minutt før du tar i 3-4 SS med kokos, ta i chili sausen så mye du ønsker, smak til. Legg i nudlene, la det småputre et par minutter :) dette er så sinnsykt godt! Wok er undervurdert, syns jeg.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar