onsdag 6. mars 2013

Sakte men sikkert?

Er rett og slett ikke sikker på om ting går slik de skal faktisk. Føler meg ikke noe større men kan merke det på noen av klærne mine over skuldrene. Er vel ikke helt det jeg skal se etter men om jeg blir noe sterkere. Jeg vet det går fremover på dips, men føler at på alt annet står jeg rimelig stille :/
Jeg blir ikke så motivert av å se meg selv akkurat nå men jeg håper at fra 01. mai når dietten starter at reultatene vil komme.

Btw har vært hos tannlegen et par ganger nå (alt for dårlige tenner) å jeg føler meg ranet hver gang!! utrolig dyrt!!!

Men over til noe alle liker og ingen er redde for, MAT!

Dagens tips:
Lefse pizza med avokado, dette er så super enkelt og sinnsykt godt.
Du trenger:
* Tortilla lefse
* Kylling
* Paprika
* Mais
* Ananas
* Salsa miks (Jeg liker ikke klumper så jeg stavmikset den først :P )
* Ost

* Avokado
* Mager kesam
* Sitron saft
* Salt
Og alt annet du pleier å ha på pizza, kylling på dette her er knall godt hvertfall.

Stek kyllingen til den er helt gjennomstekt men ikke brunet (så tips her er å kutte kyllingen i bitte små biter).
Smør salsa på lefsene og ta kylling, paprika, mais og ananas på, drys over revet ost og ta oregano eller annet krydder på. Inn i ovnen på 220 grader til osten er smeltet.

Når de står i ovenen kan du ta avokadoen og mose den med en gaffel (eller stavmikser) ta i en spise skje med mager kesam og et par dråper sitron og litt salt. Voila du har fått hjemmelaget guacamole :D

Ta ut pizza og nyt!





I helgen var vi i bryllup, for et fantastisk kjekt bryllup det var! jeg storkoste meg hvertfall. God mat, knall god dessert og bra musikk og veldig gode og flotte taler :)


Karianne fikset meg på håret, jeg var kjempe fornøyd med det :)
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar