torsdag 6. desember 2012

Endelig torsdag:)

Da var vi på torsdagen igjen å enda et steg nærmere JUUUUL! Hurra:)

Igår fikk jeg snakket skikkelig med søsteren min Karianne. Vi gikk gjennom hva jeg skal gjøre med mat, jeg at også funnet ut at jeg må lære meg å si nei av å til:/ jeg har for lett til å si ja.. Det kommer til å ende opp med at jeg går på en vegg.. Men nå har jeg funnet ut hva jeg skal gjøre;)

Jeg at kjøpt meg almanak(eller hva det heter) så nå skal dagene mine planlegges til den minste lille ting. Nå skal jeg bli mer handling enn snakk. Kan nesten ikke vente:)

Sto opp tidlig idag for å lage mat, fikk laget

Kokte egg
Ris
Kylling
Kuttet opp salat, agurk, paprika.
Og tatt med meg knekkebrød så jeg har noe til lunsj! Så NÅ kan dagen bare komme:)

Skal på skolen idag for å jobbe med prosjektet vi har, siste rest som er igjen før juleferien begynner den 13. Desember :) kan nesten ikke vente....

Nytt innlegg får komme ikveld etter trening og timen jeg skal ha kl 1910, spinning intervall.

Prates!




1 kommentar: