onsdag 5. desember 2012

Trøtt, sliten men glad:)

Våknet med et SJOKK idag, hadde forsovet meg :/  skulle møte i en barnehage kl 0830 og jeg våknet kl 0808.. Off :( helt forferdelig men smålig komisk:p

Treningen på mandag ble hard men gøy, endelig skikkelig igang igjen! Trente sammen med Maria. Noen av øvelsene vi hadde var
*beinpress
* knebøy
* bakside lår med en maskin(usikker på navnet)
* den andre øvelsen på bakside lår var, du må være to her. En holder beina å du står på kne å lener deg fremover, hold igjen så godt som mulig! Knall hardt!

Hadde 30 min Cardio etterpå, vi varmet opp i 6 min så hadde vi en tabata intervall, så gikk i i raskt tempo for så å jogge i oppoverbakke, 10 stod den på den tyngste bakken, å jogget på 9, etter et min tok vi litt ned osv. Til slutt en ny tabata intervall :)

Igår ble treingen 40 min Cardio, 1 tabat intervall og litt lignende mandagen:) og jeg var med Kristin på trening, vi gikk gjennom litt øvelser på bein denne dagen også. Så nå kan du si at mine bein er slitne:/  varpå jobb igår også, så det var gøy:)

Idag blir det skole, og trening før jeg skal få hjelp av min kjempe kjempe flinke å snille søster til å sette opp matprogram:) Oglede! :)

Prates!

Ps. På mandag ble bilen til Maria kjørt på:/ legger ut et bilde av deg jeg:p







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar