lørdag 8. desember 2012

Helg!

endelig helg, og enda et skritt nærmere juleferie og JUL! Igår ble en litt travel dag, var helt skutt når jeg kom hjem. Jeg og Maria var flinke og dro på morgentrening klokken 0600 hadde 45 min cardio. Etterpå ble det hjem til frokost og jobb klokken 0930 i barnehagen, vi hadde julebord i barnehagen med kjempe god mat! barna koste seg masse. Etter jobb i barnehagen dro jeg rett til Elixia for å jobbe der et par timer, så rett ut til noen av de jeg går på trinnet med, veldig gøy :) Kjørte de til byen etterpå også. Morsom gjeng å kjøre! hah..

Treningen idag blir nok skuldre og triseps, skal se om jeg fortsatt klarer dipsene jeg fikk til sist.
Planen er
* Dips pyramide 2-10-2
* Franskpress
* Benkress i skråbenk
* Benkpress med manualer
* Kabelpress

På søndag skal jeg på Hillevåg med Karianne, Christine og Maria, sammen med noen av de jeg jobber på Elixia med :)


Ha en fortsatt flott lørdag!

Prates!

Ps. Skal lage bounty sjokolade ikveld, så kommer nok oppskrift ut iløpet av helgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar