mandag 3. desember 2012

Ny dag og nye muligheter!

Da var det på ny en mandag:) uken som har gått har bare flydd av gårde.. Kan ikke skjønne at forrige innlegg var på TIRSDAG:O beklager! Noen ganger føler jeg at tiden aldri strekker til.. Går rundt litt med konstant stress føler jeg. Må prøve p få litt orden på saker og ting. Skal sette meg ned på onsdag etter skolen å rydde litt opp i leilighet og i skole relaterte ting:) håper at alt går litt mer fremover og på skinner etter onsdag:)

Har spurt om søsteren min kan hjelpe meg med kostholdet.. Jeg har så mange planer og baller i luften på en gang st jeg ikk e får tid til noe.. Alt blir så halveis.. Men noen dager er jo bedre enn andre, slik har vi det vel alle:) kan nesten ikke vente med å få hjelp:)

Men over til noe mer gøy! Har prøvd meg på baktpaprika:) nam! Dette må dere virkelig prøve:)
Du trenger
*paprika
*karbonadedeig
*ris
*tomatpurre
*ost

Du kutter paprikaen i to, slik at du får to båter( kan kutte opp flere hvis du ønsker mange). Steik karbonadedeigen og ha i tomatpurre, og krydre med det du vil. Jeg hadde i oregano, spisskummen, salt, paprika krydder, chilikrydder og kajenepepper. Kok opp ris oglegg litt ris i paprikaen og ta over karbonadedeigen. Legg på ost, sett ovnen på full guffe med varmluft. Når du ser at osten er litt gyllen kan du ta dem ut:) og nyt! Du kan selvfølgelig fylle med masse annet også, ha i agurk, mais, sopp! Valget er ditt. Ha til salat og kos deg! Knall godt og ikke minst sunt.

Kommer med et nytt innlegg senere ikveld hvor jeg legger ut oppskrift på pepperkaker:)

Prates!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar