lørdag 29. desember 2012

OJ!

Det er faktisk det eneste ordet jeg kan komme på nå :/ Oj og unnskyld..
Det er jo en evighet siden jeg gav dere en oppdate her! off.. Ukene har vært såpass hektiske at når jeg har hatt tid til å slappe av har bloggen gått helt i glemmeboken. beklager :(

Som sagt så har ukene vært hektiske, den forrige uken har det gått i jobb i barnehagen, 1 time fri hvor jeg skal komme meg til Elixia for å trene så deretter på jobb i resepsjonen. Det har ikke akkurat vært det letteste å jobbe med maten og treningen da men jeg har klart meg sånn noenlunde. Skal ikke skryte på meg noe så helst! Siden treningen min har vært sånn noenlunde og maten det samme så får jeg heller lage et innlegg om JULEN!

Hurra! jeg elsker julaften, det er en helt spesiell dag. Ikke minst får man pakker men man får også god MAT! På julaften hadde de fleste i min familie pinnekjøtt, siden jeg ikke liker det fikk jeg i oppgave å steke kalkun. Jeg stod opp rundt 0700 satte inn kalkunen etter litt krydring, og etter den var satt inn i ovnen dro jeg på trening. Siden jeg var her klokken 0800 så var det ingen mennesker her.. hvertfall i en halvtime gikk jeg å travet for meg selv, HERLIG! er det kanskje slik at det er stille før stormen? I januar og februar kommer alle som har fått en nyttårsforsett om å starte ett nytt og bedre liv, meg inkludert! Mitt nyttårsforsett blir være mer EGO.. Jada, jeg skal sette meg først hele tiden dette året :) Er jeg glad så kan jeg tenke meg at jeg har mer å gi til andre så derfor blir alle rundt meg glade også.

Etter trening bar det hjem, god dusj og rett til mine foreldre og min lille søster for å se 3 nøtter til askepott. Synes den er ganske koselig jeg. Litt frokost før jeg dro hjem igjen for å hente gaver og kjøre rundt med dem slik at de som skulle ha fikk dem med seg til der de skulle, så hjem igjen for å dusje og stelle meg for kvelden. Siden jeg ikke hadde peiling på hva jeg skulle ha på meg brukte jeg en evighet til å finne det ut. Så mått jeg løpe hjem til mine foreldre igjen for fikse håret til lille søsteren min. Så kom gjestene!

Hurra! MAT! magen min rumlet sånn at jeg var sikker på at naboen hørte den. Etter sinnsykt god middag ble det dessert, de fleste barna begynte å glede seg til gavene nå ( jeg også! men jeg sa det ikke høyt :P )

Nå er det snart nyttår og en hel uke er godt siden jeg startet med dette innlegget.. Uff da.. Kanskje et annet forsett jeg skal ha er å blogg mer? tror det, flinkere til å ta formbilder også.

Men imorgen blir det tidlig trening så drar jeg, min kjære, Maria og Christian til Bersagel :) skal feire nyttår der. *glede*


Ha en fortsatt fin kveld!

Prates!

PS. for de som Trene på Elixia madla har vi nå fått nye sanger her! ENDELIG :):)


Litt bildedyss:



Kuleste damen!! Else Kåss Furuseth

Kino med Mamma, Christine og Karianne <3 

Ny sang som henger seg fast i hodet! :)

Trening på julaften <3 lager plass til kalkun :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar