lørdag 29. desember 2012

Treningsglede

Siden jeg var så godt igang kan jeg jo like så godt ta et lite ekstra innlegg!
Fikk verdens beste gave til jule (fikk faktisk flere!) men en som er med på å booste treningsgleden min hvertfall :)



Denne fra get inspired :)  
 
For meg er denne her genial :) kan nesten ikke vente til etter nyttår når jeg skal begynne å bruke den for fult. Fikk den av min kjære, her kan du putte inn alt du måtte ønske og mere til. Jeg har også skaffet meg en 7ende sans som skal være til hjelp for meg planlegging av hverdagen.
 
Jg fikk også en Kenwood maskin av mammaen og pappaen min, HURRA! julaften for meg ble helt perfekt! gaveort, klær, pynt og mye mye mer (Ihvertfall mye mer mat enn magen min egentlig klarer).
 
Kan med hånden på hjertet si at jeg har trent men jeg har IKKE sett noe på hvilken mat jeg har trykket i meg. Det har jeg unnet meg. Etter nyttår starter jeg med et litt strengt kosthold og lite alkohol så jeg skal være klar til dietten som starter sånn ca i mars/april (sånn frem til 02. januar skal jeg unne meg noe ekstra til tider)
 
 
Så nå skal jeg være flink pike og jobbe med meg selv, og med maten min :) har jo fått alt jeg trenger for å kunne gjøre ting kjempe bra neste år!
 
*Glede* 
 
Prates!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar