tirsdag 25. september 2012

Blown away!

Idag har vært en skikkelig storm dag, følte jeg stod stille når jeg skulle sykle til praksisbarnehagen min.. 
Fikk litt følelse av at alt skulle blåse bort, hehe..


Idag har jeg lagt lunsjer og middager.

Middagen idag bestod av agurk, paprika, 1/2 chilli, jalapenos, karbonadedeig og en boks med hakkede tomater, godt krydret med paprika krydder, oregano, basilikum, salt og pizzakrydder. Alt dette steikes sammen og når det er varm og godt nok steikt, finner du frem fullkorn`s wraps og legger det du har steik inni og tar litt ost legger sammen med det andre, ruller sammen og tar litt ost på toppen. Settes i ovnen i ca 10-15 min, ha salat til hvis du ønsker det :)





Nam nam nam! Til de andre middagene og lunsjene laget jeg det samme som vi hadde i wrapene men kokte opp fullkornris og delte det opp i mindre, det ble tilsammen 6 måltider, og jeg skar opp salat som jeg har i en boks som er kjøpt på IKEA, den har et lite "lokk" i bunnen som gjør at salaten ikke blir våt og slapp. De er geniale disse boksene! verdt å kjøpe :)


Middag, 6 måltider og lage salat, rydde og spise på 1 time og 30 min,kjapt og fantastisk godt :)



skal se om jeg får lagt ut noe mer måltider til resten av uken men har en utrolig proppet uke så kan bli litt vanskelig, men skal gjøre mitt beste!

PS. Lett billig måltid: kjøp cottage cheese, mager kesam, kanel, natreen med stevia eller stevia vanilje, og bland sammen. Kan godt ha i frukt og bær og nøtter for et litt mer måltid. Dette er knall godt og veldig veldig enkelt :)


Prates! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar