lørdag 29. september 2012

Helg?

 
Igår var det nok en herlig PT time, jeg er så glad for at jeg har en som presser meg til det ytterste og korrigerer meg (selv om jeg til tider kunne kaldkvelt ham...) jeg er kjempe fornøyd med meg selv etter igår, jeg tok 3 chins (jeg sier 4, men han sier det ble 3 siden den 4 ikke var helt fullstendig) uten hjelpemiddler, og jeg tok dips riktig. Hurra for meg, hihi.. når jeg kom hjem var jeg helt pumpa og tom for energi, så jeg sovnet på sofaen.

Men nå er jeg hvertfall jeg klar for skikkelig helg, men det blir nok ikke før i 17 tiden idag, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!
Jobber frem til 10:00 (kun 1 time) så skal jeg på Elixia Power kurs, før jeg skal ha Xycling og Styrke og core timer etter det, men kl 16:55 er jeg helt ferdig. skal sitte barnevakt ikveld, jeg gleder meg til det.

Min kjære skal være med å lage taco ikveld, det blir sååå godt, jeg skal få lagt ut litt bilder. Vi skal lage litt dessert ikveld og, sjokolade mousse og skumtopper, på den sunne måten :)


Bilder kommer!

Prates ikveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar