mandag 24. september 2012

Mandagsfølelse

Idag var første dagen i praksis, det gikk veldig fint,mange søte små barn:) Etter praksis var det rett til bedriftstimen jeg har på mandager, 30 min spinning etterfulgt av 30 min styrke på overkropp:) en herlig liten gjeng som er med.

Etter timen var det litt fri før jeg hadde PT time, her ble treningen

Et bein bein press 12*3
Et bein strakmark 12*3
Skrå benk med manualer 12*3
Roing med manualer på benk 12*3
Forovervendt flys 12*3
Franskpress 12*2
Biseps curling 12*2

Herlig med ein hard god økt!

Idag skal jeg til M for å stripe håret hennes. Blir kos med litt avslapping før stress uken begynner for fult ;)

Ps, middag/lunsj tips
Steik karbonadedeig med forskjellig krydder (chilli, oregano, paprika), kutt opp paprika, agurk, jalapenos og ha oppi sammen med karbonadedeigen. Steik litt før du tar opphakkede tomater og heller over, kok opp ris(fullkorn). Bland alt dette sammen og nyt:)

PPS, bruker du alt dette kan du faktisk på 4 måltider (6 av risen), jeg pleier å bruke 2 av dem til lunsj :)

Prates imorgen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar