søndag 23. september 2012

Kos

Beklage for lite blogging i helgen, har vært mye å gjøre men likevel mye avslapping, hehe..
Fredag var en smålig stressende dag, begynte med dårlig start på dagen med å finne ut at jeg skulle egentlig ha tidlig vakt men trodde jeg hadde seinvakt i barnehagen, hurra! så var det et barn som kom til skade så det ble litt styr der, itillegg var barna høyt opp i taket, en moro dag der du :P

Etter barnehagen var det rett på PT time for å prøve å bli noe sterkere, etter det var det rett til K for å dra ut på klassefest, en veldig morsom kveld!


Lørdag startet sakte, men den ble ti ganger bedre når jeg skulle på kino med P og 3 av mine søte tantebarn for å se Modig! wow for en fantastisk film, nå er jeg jo frelst av Pixar filmer, syns de er fantastiske. Men likevel om du er glad i slike filmer eller ei så bør du se denne filmen.

For et fantastisk hår!











Etter kinoen var det bare avslapping, knall deilig!


Søndag var en stress fri dag, jeg tok med mine tre eldste jente tantebarn på Hellestø stranden, det var jo et fantastisk vær idag


Imorgen skal jeg komme med litt middags tips og lunsj tips :)

Prades!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar