onsdag 19. september 2012

Neste stopp fitness!

Da var det ny blogg :)
Det kommer noen gamle innlegg med tiden men siden dette er det første her så kan jeg jo starte med litt om meg selv.
Jeg er en 23 år gammel jente (dame om du vil, hehe) fra Stavanger. Jeg har drevet med en rekke ting opp gjennom årene men det er svømming som har vært det som har opptatt meg mest, gikk på svømming i 7 år før jeg sluttet litt på grunn av dårlig rygg og litt fordi de tok for mye av tiden min :)
Har alltid vært glad i å trene, men iløpet av de to siste årene nå har det vært mye fokus på styrke trening. Før sommerferien pratet jeg og min søster (fitnesskarri.blogspot.no) om å trene slik som bodyfitness jenter gjør for vi syns de er noen gode og sunne forbilder, men det ble litt med snakken men det har vel ligget litt i bakhodet. Frem til for litt siden! Iløpet av sommeren var det motivasjon nok for meg å vite at jeg skulle løpe marthon (det ble halv marthon pga dårlig hofte :p). Så trengte ikke noe ekstar puff, men motivasjonen gikk litt ned etterhvert. Men så ble vi enige om at Stavanger open 2013 burde være vårt neste mål! Vi leste litt, spurte litt rundt etter noen vi kunne stille for å vi fikk stille for Club atletic på Bryne! Hurra! Så nå er vi godt igang syns vi, vi er tre stykker som er 100% på det å skulle stille og jeg vet om en til som er på tanken :) så dette kan bli knall gøy!

Mer kommer så følg med ;)

Ps. Imorgen kommer litt oppskrifter på diverse ting jeg skal lag ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar