onsdag 26. september 2012

Morgenstund har gull i munn..


Idag begynner jeg ikke i praksis før kl 10, herlig! Flaks at været ikke er det verste nå:)

Igår hadde jeg styrke treningsfri, sykler til og fra praksis som tar ca 45 min en vei, og hadde spinning time og skape time etterpå på kvelden så ble mye Cardio igår, idag var egentlig planen å stå opp tidlig og ta en styrke økt, men kroppen streiker helt! Den ville vertfall ikke stå opp å gjøre det hode ville, så jeg gjorde det jeg ALDRI pleier, men må virkelig starte med, jeg LYTTET til kroppen. Har funnet ut at det må jeg bli flinkere til. Hodet og kroppen må henge sammen og fungere skikkelig for at jeg virkelig skal få fremgang :)

Så idag blir nok en dag med kun Cardio trening, og jobb til de sene timer. Men i helgen får jeg ta igjen det tapte, gleder meg. Programmet jeg og min søster kjører er et 6 ukers program og vil bli byttet ut om 3 uker. Kan godt hende noen øvelser blir med videre til neste program men noen vil bli byttet ut og nye skal prøves. Er så glad for at jeg ikke gjør dette alene, det er så godt å ha noen å lene seg på når det kommer til stykket, vil tro at slutten vil være ganske tung men det skal gå! Dette er noe nytt og spennende og det skal ikke bare bli med snakket :)



Prates senere!
Ha en fantastisk dag videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar