lørdag 10. november 2012

fredag og enda en helg!

Igår ble det jobb i barnehage først før jeg dro videre til jobb på Elixia, dagen gikk overraskende fort!Plutselig var jeg ferdig på jobb og kunne dra å trene selv, helt alene (med unntak av min kjære som ble med på en økt). Vi fikk trent bryst og biseps
* benk som er vendt nedover 10*3
* Skråbenk med manualer 10*3
* cabelcrossover 10*3
* hammercurl 10*3
* biseps med cabel 10*3
* supersett på biseps 8 halve fra nede, 8 halve fra midt til topp, 8 hele * 2

Etter endt trening ble det handling på megaen for å kjøpe inn til TACO! snadder <3

Idag skal jeg være med noen fra Elixia madla til Hillevåg for å trene der, jeg gruer meg litt! for jeg tror det kommer til å bli beinhardt! skal få tatt noen bilder, så dere kan få med dere hvordan jeg sliter :P hihi..

på søndag har jeg fått fikset fri slik at jeg kan dra i bursdag til min kjære pappa. bursdag med kaker og og middag! Nam:) Før det skal det jobbes med feltoppgave og jeg skal på trening med Maria.






Endelig fikk jeg til donuten jeg kjøpte i London for 1 år siden! hah.
 
Fredagsøkt :)
 
Prates!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar