tirsdag 6. november 2012

Ny uke!

Da var det en ny uke :) føler mandagen gikk i et. Var på skolen å jobbet med feltoppgaven med gruppen min frem til 13-14, så jogger jeg litt hadde bedriftstime og løp intervaller og jogging i bakke etter timen, det ble en kjempe økt som var sårt etterlengtet. Intervall jeg løp var 6 min lett jobb med en fart på 10, etter det løp jeg tabata intervaller 3 ganger. 20 sek jogg og 10 sek pause 8 ganger. Etterpå ble det 5 min jogg i bakke.

Etter treningen igår ble det middag med min kjøre, karbonadedeig med hakkete tomater, jalapenos, paprika, ost og lefser alt sammen inn i ovnen. Det ble dessverre ikke noe bilde av det, men skal lages mer så det komme da ;)

Treningen idag var rygg, ring og 30 min intervall spinning (måtte øve inn et nytt program).
* chins
* nedtrekk
* roing
* opptrekk av manual

Alt kjøres med 10*3 sett.

London turen var helt magisk forresten! På torsdag kom vi frem rundt 11 tiden til hotellet, leverte bagasjen men vi fikk ikke sjekket inn, så vi dro ut for å begynne på shoppngen. V vi ikke hjemme igjen og innsjekkingssystemet på hotellet før klokken var 22! Fredag var vi ute av dørene klokken 10 og kjøpte billetter til Queens musikalen og dro for å handle enda mer!  Vi handlet og spiste utrolig mye og mat. På lørdagen var vi også tidlig ute vi spiste en litt tidlig middag og dro på musikalen, den var FANTASTISK! Søndag dro vi ut og handlet siste rest og dro til flyplassen. Turen har vært helt fantastisk og en skikkelig og jentetur!


Men nå blir det pannekaker før turen går til skolen får å lese til eksamen :)

Prates!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar