mandag 26. november 2012

Karamell kuler, kalkun burger og kalde føtter!

Satt i en halv evighet idag med å prate om eksamen som er imorgen! Wææ.. Sinnsykt skummelt, skrekk og glede blandet sammen. Uff..

Over til noe som er mye mye gøyere, MAT!
Det ble laget kalkun burger til middag, fant nettopp ut at de solgte kalkun burger på rema! Nam nam nam, dette må dere virkelig prøve :) jeg hadde med lavkarbo brød isteden for hamburger brød, syns det er så godt. Et brød, ketchup, salat, agurk, paprika og hjemmelaget

Har hatt så mye cravings i deg siste, sjokolade har vært på hjernen min i en evighet nå, så jeg bestemte meg for å lage sjokolade kuler idag.. Helt til jeg fikk det jeg hadde bestilt på www.iherb.com, hurra hurra for pakker:) så sjokolade kuler ble til karamell kuler med melis rundt..

4 SS PB 2
1SS yaconsirup sirup
4-5 dråper english toffee
Litt salt
Litt vann

Bland sammen alt og lagsmå kuler og sett i fryseren. Finn frem sukrin melisen og vent til kulene er hardnet og rull dem i melisen, sett inn i fryseren igjen og vent noen minutter og nyt:)

Sitter å venter på kulene mine nå! Jeg kan virkelig ikke vente:) treningen min ble utsatt til imorgen, etter eksamen er planen å trene hardt og lenge:):)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar