onsdag 7. november 2012

Vekt, fettprosent, målinger og middelmådig...

Noen ganger går dette her helt til hode mitt. Hvordan i all verden skal jeg få dette til? Pengene hvor flyr de hen?
En fattig student på et velsmurt budsjett. Det er det som blir det tyngste for meg nå etter nyttår. Kan med hånden på hjerte si at dette kommer til å bli et helvete (beklager språket) men som sagt dette er for meg selv. Men for at dere som leser skal se hvor tungt dette er så komme jeg til å legge ut mål, mål som kanskje ikke jeg selv kommer til å være stolt av akkurat i det øyeblikke men som jeg vet med meg selv at jeg kommer til å være i etterkant. Jeg kan si at akkurat i det øyeblikket jeg skriver dette nå føler jeg meg veldig middelmådig.. litt sånn midt på treet egentlig. Snakket med Maria om dette idag på trening, dette er tungt psykisk. Men jeg vet jeg har god støtte, så det hjelpe jo på. Jeg kommer til å legge ut et fast innlegg hver torsdag med målinger og mine egne tanker ang dette både for min egendel og fordi jeg tror at det kanskje kan hjelpe andre som vil starte med å se at alle har et start punkt, vi er ingen perfekte (det vil vi aldri bli ;) ). Så imorgen kommer det ut litt diverse mål fra meg og kanskje et bilde eller to.

Phu, dette innlegge her kjente jeg var litt tungt å skrive men nå var det gjort, og jeg har en forpliktelse til dere mine få men søte lesere :) hihi..



 
 
 
Prates!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar