lørdag 24. november 2012

Lørdag!

Lørdag? Faktisk er det lørdag! Tenk det! Her sitter jeg på skole. Å leser et pensum som både er spennende, kjedelig og noe umåtelig trist. Leser en bok som heter "si det til noen.." Den er så tung og forferdelig at jeg må lese litt om gangen for å kunne klare det! Går ikke mer inn på det, dere kan heller søke den opp hvis dere er me interessert i den.

Dagene mine går litt i et for tiden, men jeg skal nok klare å få trykket inn litt trening! Imorgen skal jeg på trening før skolen så det blir godt.

Idag ble det helt treningsfri, og vi hadde en helt avslappende pause. Vi dro til ostehuset på storhaug og spiste sandwitch med kylling og bacon og drakk grønn te med mint smak:) mmm!

Ikveld skal jeg lage sjokolade og banan muffins! Alt i et! Håper de blir bra;) oppskrift kommer ut enten etterpå eller på søndag;) so stay tuned! Hahha

Prates!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar