mandag 12. november 2012

Helt ny uke!

Igår ble det laget vafler, knall gode :) så idag prøvde jeg meg på vanilje vafler!

* 30 g havremel (havregryn most med stavmikser)
* 3/4 av en vanilje stang (mos den sammen med havregrynet)
* 10 g vanilje protein
* 3 egg
* vann til røren blir rennende

Stek å nyt! Nam!

Middagen idag ble så som så, orket rett å slett ikke gjøre noe som helst spennende.

400 g karbonadedeig
3 SS med tomatpurre
1/2 glass vann

Kokes sammen og du kan gjerne tilsette paprika, agurk, løk og annet godt hvis det er ønskelig! Jeg kokte Boil in bag ris til, og hadde ikke noe annet. God og mett i lang tid. Orket kun 1 vaffel, å det er ulikt meg.

Treningen idag ble
* dips
* franskpress
* triseps med manual
* arnold press
* flys
* flys med kabel

Trente sammen med Hege og søsteren, veldig gøy:)
Etter egentreningen hadde jeg bedriftstime, 30 min spinn 30 min styrke. Tungt med intervall på spinning men veldig effektivt!

Har forresten begynt med bcaa og zma idag, og for et par dager siden begynte jeg med omega 3. Vil fortelle siden hvordan det utløper seg. Har aldri prøvd noe av dette før, så det blir spennende å se.

Imorgen blir det fremføring av oppgaven i den ene praksis barnehagen og jobb, men må nok få inn en tung rygg trening før jobb.

Om morgenen idag hadde jeg så god tid at jeg fikk laget lunsj/middag/kveld. Planen var egentlig å dra til skolen etter trening men dro hjem istede for p lese:) så får spare maten;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar