mandag 14. januar 2013

alenetid :)

Dagen idag har gått kjempe fort, elsker slike dager! Jeg var oppe ganske tidlig for å være en fridag, jeg hadde PT time kl 09, og dro hjem etterpå for å spise. Skulle hjelpe Kristin og Kine med litt trening, pleier å være med men siden jeg hadde hatt time før på dagen og samtidig skulle ha bedriftstime senere så droppet jeg å bli med å trene da. Vi var å handlet litt etterpå, jeg var ikke akkurat i storshopping humør men jeg fant litt ;)

På PT timene trente vi

* Dips
* Benkpress
* Skrå benk
* Arnoldpress
* Franskpress
* Flys
* knebøy
* bulgarskutfall


Rimelig mange øvelser og var kjempe sliten etterpå, men det er deilig!

Til middag idag ble det kylling salat, jeg hr funnet ut at hvis jeg kutter opp kyllingen først og legger den i en stekepose og inn i ovnen i 30-35 min så er den perfekt og ikke noe tørr, jeg tar litt salt og pepper på også er den perfekt for min del :)

Jeg hadde
* kylling
* ris
* salat
* agurk
* paprika
* avokado
* pinjekjerner
* litt Udos choice olje på :)

Sammen er dette knall godt, litt av grunnen til at jeg tok ris isteden for pasta er fordi jeg får så vondt i magen av det. Så bedre å bli god å mett enn å bli mett og små vond ;)

Har tatt meg litt alenetid idag, eller ftt kommer an på hvordan du ser det;) min kjære er på trening og jeg ble jo tidlig ferdig med min. Rart hvordan man ofte blir veldig glad av disse alenetidene om det bare er 5 min eller en hel dag:)

Vesken du ser under er fra Elixia (299) den er så sinnsykt fin, elsker den :):)









Prates!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar