torsdag 10. januar 2013

Fridag, dagen før fredag og fryktelignervøs!

Dagen idag har vært litt nervepirrende, nettopp fordi jeg skulle ha en time jeg absolutt ikke følte meg noe forberedt på. Har sovet dårlig (men leeenge!!) og var rimelig nervøs når jeg våknet.. Men timen gikk knall bra, og de var fornøyde:) så den uroen gikk kjapt over!

Idag ble den en rask og enkel middag
Du trenger
Lavkarbobrød
Avokado
Kalkunburger
Paprika
Agurk

Knall enkel og kjempe godt
Rist brødet mens du steker burgerne,, kutt opp paprika og agurk. Når alt er ferdif så tar du en avokado og moser denen gaffel ta i litt salt og voila. Du har nå verdens enkleste middag på 15 min :)

Mini tips er å kutte opp hamburgerbe i 4 slik at du slipper å spise halvparten av hamburgeren uten noe som helst annet enn kjøtt;)

Nyt!!


Prates!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar