torsdag 31. januar 2013

What to do?

Hele kroppen går på autopilot, jeg føler jeg ofte går litt i transe. Jeha har mange dager så lite energi at når jeg legger meg i sengen eller kommer inn døren hjemme slår alt seg av. Føles kanskje litt som hjernen bare skrur seg av. Noen som har følt det slik? Jeg tror det kommer litt av denne tiden på året (ikke at det har påvirket meg før) men når det er så mørk, og jeg har evig lange dager på skolen går alt litt tregere. Jeg tror jeg må sette av masse tid til meg selv i helgen.. Egen pleie :)

Men over til noe litt mer gøy, imorgen tidlig blir det morgen trening med Maria før jeg skal kjøre min kjære til buss terminalen fordi han skal til Bergen! ALENE HJEMME HELG!! WOP WOP!(neida, så joda).

Igår var jeg på besøk hjemme hos Mamma og Pappa, han skulle reise til Sverige idag så måtte si god tur! Viktig med litt familie tid. Etterpå ble den en liten tur til Maria, jeg er ikke en person som spiller noe særlig spill på mobieln men fikk et tips om et spill igår candy crush.. SKULLE ALDRI LATT MEG FRISTE! Jeg er så hekta at jeg får ikke med meg ting i timene på skolen.. Det er så sinsykt gøy, og et gedigent irritasjons moment i tillegg. Vi har fått et elsk/hat forhold.

Idag var fridagen min for trening, men siden jeg hadde litt tid fra jeg sluttet på skolen til jeg begynte på jobb, gikk jeg fra skolen. Mini økt, gå tur på ca 2 km, deilig å kjenne at det er greit å ha en fridag engang i blandt.


Prates!
Ps. Dere må se denne :)
http://m.youtube.com/watch?v=P53XrXhz5xE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar