onsdag 23. januar 2013

Morgentrening og frisørtime

Var på morgentrening med Maria idag, var oppe grytidlig! Det er forferdelig tungt men når du først er oppe går det greit, nesten litt deilig :)

Har fått så mageknip (eller magesmerter, du kan velge ;) ) så måtte holde meg hjemme fra skolen idag, men det skal blir bedre. Jeg har frisør time idag kl 18.. Hoho.. Jeg gruer meg, men glede meg litt også, skal blir deilig med en liten forandring. Ønsker å få håret mitt LYST så lyst man kan, men tror kanskje det kan bli feil iforhold til meg, men vi får høre hva frisøren tenker m ideen min ;) skal legge ut litt bilder her når jeg er hos frisøren og etterpå, så skal dere få se :)

Treningen idag ble hele kroppen (Maria skal til London, HELDIGGRIS!)

* beinpress
* kan kalle øvelsen rygg hev, er en maskin som tar ryggen, kan se på den som motsatt av benkpress
* benkpress
* Bisepscurl og franskpress i et supersett (btw supersett ble oversatt til superhelt av korrekturen :p )

Ha en fortsatt iskald og fin onsdag :)

Prates!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar