mandag 28. januar 2013

Treningshelg, formsjekk og wok:)

I helgen ble det trening og avslapping, på lørdag satt vi barnevakt for den minste av mine tantebarn! Sinnsykt festlig :p vi var på leos lekeland, hun ELSKET det! Hihi., det gjorde jeg og min kjære også.

På søndag var jeg på city gym for å høre om vi kunne stille for dem, vi fikk beskjed om at det måtte vi bare gjøre, så vi fant ut at vi skulle kjøre på med det. Gleder meg til å få litt oppfølging. Jeg tok testen på roingen, ligger nå på 3:57 på 1000 meter (uten oppvarming) så tror det skal gå fint :) håper å få den ned på 3:30 men mellom 3:40 og 4:00 er bra.

Idag ble den dips som hoved mål på trening

* Dips
* Benkpress
* Skråbenk
* Arnold press
* Franskpress
* Knebøy

Middagen idag ble wok med chili og kokos

Du trenger
* mirakelnudler
* ananas
* brokoli
* gulrot
* kylling
* agurk
* paprika
* mais
* hvitløk
* kokosmelk
* sweet chili saus

Begynn med å steke kyllingen, når den er så å si ferdig tar du i brokoli, venter litt til før du tar resten av grønnsakene i. Jeg raspet guleroten bare for å gjøre noe nytt. Etter at alt er litt stekt tok jeg 2-3 SS med kokosmelk og hel det du vil ha av sweet chili sausen over, smak til:)

Det ble helt sinnsykt digg :) laget litt ekstra så jeg har litt til lunsj imorgen! Btw FRI FRA SKOLEN IMORGEN, HURRA!!




Wok! <3 

Ny pynt :)

Gammelt hår :)
Nytt hår :)

Prates! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar