lørdag 5. januar 2013

Ny uke, nye muligheter :)

Ja det er helg, men det er likevel en ny uke, og det er alltid nye muligheter som venter på lur!
Denne uken har det gått i et, jeg har nesten ikke fått tid til noe hygge føler jeg (selv om det er bare dte jeg har gjort!). Jeg har trent, hatt timer, vært på jobb laget herlig middag (hvertfall 1 gang) og en helt magisk lunsj på fredag i barnehagen. Dumt det ikke ble et bilde fra det men det var helt nydelig!

Men middag først!

Middagen ble utrolig enkel men veldig god

Du trenger
kylling/kalkun kjøttdeig
Jalapenos
Chili
Paprika
Agurk
Salat
Tomatpurre
Ris og hvis du vil fullkorns pita

Du steker kjøttdeigen til den er halvveis ferdig, kutter opp chili og jalapenos og steker kjøttdeigen ferdig når chilien/jalapenosen er i. la det små putre litt og hakk opp paprika g agurk, legg dette oppi pannen og stek i ca 2 min. 3-4 SS med tomatpurre og ha i litt vann. la dette små putre mens du varmer opp pitabrød (til deg eller din kjære eller begge), og kutt opp salat og vent på at risen skal bli ferdig. Server :)



Lunsj

er så rask og enkel å lage!

Du trenger
fullkorns pita
paprika
agurk
salat og 1-2 kalkunburgere (jeg bruker merket løvbit)


Stek burgerene ca 1-2 min på hver side og varm opp pitabrødet. Kutt opp 1-2 rundinger med paprika og agurk, legg på salat og nyt!

Knall godt å ferdig lunsj på maks 15 min :)

Treningen igår ble skuldre og rygg, kjennes idag.
Markløft
Roing med stang
Nedtrekk
Skuldrepress
Flys

Ha en fortsatt fin lørdag.

Prates!

Ps. Skal prøve meg på baking idag med den nye maskinen min, så håper på å få til noe som er verdt å legge ut her ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar