torsdag 18. oktober 2012

Cookies!!

Idag har jeg laget cookies! Nam.. De ble ikke helt perfekte, men de smakte hvertfall knall godt:) sunne gode cookies <3
50g margarin eller smør (anbefaler faktisk smør her)
20g sukrin + (eller sukrin)
10g sukrinmelis
Stevia vanilje
1 eggehvite (tror jeg ville tatt to her for å få den litt bløtere)
20g kokosmel
2ss peanøttmel
10g bakepro
Litt salt
Og mørk sjokolade, eller lys. Jeg hadde også i mandler i mine. 

Skal på trening sammen med Ingrid idag. Igår trente jeg sammen med både Ingrid og Maria, ble en beinøkt. Kunne ikke ta å trene så tungt jeg ville pga ryggen og pga hoftene mine. Alt i hoftene mine er jo helt på tur! Hehe.. Idag blir det triseps og skuldre. 

Gårsdagen 
  • Power squats
  • Leg press
  • Stående leg curl
  • Hack spuats
  • Strak markløft 
  • Og jeg tok til slutt så mange dips jeg klarte. Må øve! 
Idag blir det:

  • Dips
  • Franskpress
  • Kickbacks
  • Arnold press
  • Flys
  • Foroverbøyd flys





Nam!

Prates

PS.
Skal forresten på en delvis formsjekke idag, måle fettprosent. *gulp* grugleder meg!

PPS. 
oppskrift kommer fra www.kriweb.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar