torsdag 18. oktober 2012

En dag uten trening, er en dag uten mening?

Er dette riktig? Jeg sier nei:) noen ganger er det godt for kroppen å få litt fri fra trening og bare kunne hente seg inn. En dag med trening gir glede men noen ganger får man mye glede av å ha treningsfri.
For meg har treningen gått opp og ned men denne uken har rutinene kommet tilbake og jeg begynner å kjenne på det å føle meg litt vel i min egen kropp:) herlig!
Som sagt har jeg nytt program som jeg har begynt med denne uken, den er ganske rart å begynne med litt mindre vekt enn å trene i 5*5 sett. 10*3 kan man ikke kjøre like tungt, så det er på en måte en helt ny start også.
Imorgen får jeg besøk av Anna og Kristin, det gleder jeg må til! Akkurat nå så skal jeg lage kake eller muffins, har ennå ikke bestemt meg.

Bilder og oppskrift kommer:)

Prates!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar