tirsdag 30. oktober 2012

Hei Bloggen!

Har alltid hatt lyst til å skrive det, så nå nå gjorde jeg det! hihi..

Men over til noe helt annet, min trening idag og min søken til et nytt og bedre liv. Jeg skulle være kjempe flink denne uken fordi jeg skal reise til London på torsdag og får ikke trent da, så jeg skulle gå tur mandag, tirsdag og onsdag om mrogenen. Mandag kom og klokken ringte kvart på 6, jeg var våken men skrudde bare av klokken og sovnet igjen, våkent 15 min før jeg skulle dra på skolen. Så da tenkte jeg ok, tirsdag det er alltid en mye bedre dag enn mandag. Klokken ringte men den ringte litt for sent? hva skjedde her? oj, jeg hadde skrudd den på slumre knapper alt for mange ganger! jada så 20 min før jeg skal dra på skolen.. MEN jeg skal opp imorgen klokken 0545, og jeg skriver det her så itilfelle noen ser meg ute på løpetur imorgen tidlig så har jeg holdt mitt løfte til dere!

Mandags treningen min ble 60 minutters gå tur på tredemølle før jeg hadde en 60 minutters time med bedriften, som sagt så fikk jeg jo besøk også så det ble rett hjem etter timen for å være en god husmor.

Idag har jeg trent rygg, er rimelig støl her jeg står på jobb nå.
Programmet ble en vanlig mandagsøkt

- Chins 10*3
- Lat pull-downs 10*3
- Roing 10*3
- Bøyd roing 10*3
- jeg kaller det for opptrekk, rygg øvelse med manualer 10*3 (kommer med navnet siden)

etter endt styrke økt tok jeg 2 tabata intervaller 20 sek jobb 10 sek pause * 8. ganske tungt på tredemølle med en fart på 16 hele tiden*stolt*.

Imorgen blir det tirsdagsøkten min med bein
- Power squats 10*3
- Leg press 10*3
- Hack squat 10*3
- Strak markløft 10*3

Dips pyramide, starter på 2 og endre på 10 før jeg snur og starter på 10 og endre på 2. Ganske hardt med det er deilig til slutt. Avslutter økten med 15 min roing.

Gleder meg  masse til London, skal prøve å holde dere litt oppdatert mens jeg er der nede men kan nok ikke love noe!

ha en fortsatt fin kveld :)

Prates

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar