torsdag 25. oktober 2012

Vinteren er her!

Godt å være tilbake i noenlunde god form igjen. Kjenner at kroppen trenger tid til å omstille seg fortsatt men det skal jeg for en gangsskyld la den få lov til. Jeg tar meg treningsfri idag også så kjører jeg igang imorgen med litt ymse bare for å kjenne litt på kroppen hvordan kroppen er! Gleder meg.

Fra mandag av har kroppen vært helt på halv tolv, så kjenner at det skal bli godt med litt rutiner og skikkelig mat lyst. Idag var jeg tilbake igjen for siste praksis del, har bare imorgen igjen så er jeg ferdig. Litt trist og litt deilig å kunne ha helt fokus på eksamen :)

Dagen idag har jeg egentlig føl har bare vært vinter, høsten har jeg ikke sett noe til.. Snø, hagel, regn og sol, alt på en gang! Utrolig frustrerende, særlig med tanke på at det er så sinnsykt kaldt og nesten storm itilegg. Men hva gjør vel det når man er med søte barn i en barnehage?

Skal slappe litt av før det blir skole for så å dra på jobb klokken 20:30, jeg har så gode kollegaer på Elixia at de orker å hjelpe litt når jeg har litt kriser <3

Prates!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar