tirsdag 2. oktober 2012

Hvilken dag er det idag?

beklager sen blogging, dagene har gått litt i surr. Føler det er torsdag idag. Det ble litt mye igår selv om jeg trodde dagen skulle gå rolig for seg.
Søndag ble det matlaging til mandag, tirsdag og onsdag, samt kurs og jobb og trening. Det ble travelt men det er litt gøy med slike dager også. Mandag har jeg bedrifts time (30 min spinning og 30 min styrke) her klarte jeg det umulige! Jeg pådro meg en skade.. utrolig men sant, jeg kuttet opp leggen min ganske kraftig


Jeg kan love at det gjorde vondt men jeg bet tenne sammen og fortsatte med timene mine.. det var ikke så vondt etter på. Ser litt verre enn det egentlig er.

På søndag ble det rygg trening med Karianne det var ganske herlig! helt alene på Elixia etter stengetid, vi fikk tatt noen bilder også.. kan si med hånden på hjertet at de fleste av meg så helt forferdelige ut. Fysj å fysj, men et bilde skal jeg legge ut uansett. Er jo litt stolt over meg selv også fordi jeg gjør dette. 


Trengs litt mer styrke trening men det kommer seg :)


Ha en fortsatt fin kveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar