torsdag 11. oktober 2012

føles som en jojo..

Noen dager er bedre enn andre. Idag er en dag som kunne vært bedre enn andre for å si det på en fin måte. Jeg føler at jeg går opp og ned i størrelse, ja litt som en jojo egentlig. Har hatt noen kjempe fine dager med meg selv (skulle nesten tro dette var starten på et kjærlighetsforhold, hah!). Men idag har magen virkelig levt sitt eget liv.. Ikka ta det er noe ekkelt som skjer, men magen kan se ut som den er gravid, å det er jeg jo ikke.. Plutselig er jeg gravid, å etter en liten stund eg magen sånn den pleier. Skjønner ikke noe jeg. Dette her gjelder ikke bare magen mend et er jo her jeg kjenner det mest. Det føles til tider som om rumpa plutselig har skjønt at tyngdekraften virkelig finnes, og den klarer ikke stå imot. Kroppen er som en jojo akkurat nå og jeg skjønner ingenting!

Men etter litt søking på nett så kommer jeg jo frem til at dette skjer jo når du skal bygge muskler. Kroppen jobber og tar opp vann og magen min har jo sitt eget liv uansett så den kan jeg vel egentlig ikke ta med i betraktning ;) eg vet at jeg kommer til å gå opp noen kilo i slutten og før jeg begynner på en diett, men trodde det fortsatt var noen måneder til. Så denne jojo følelsen må jeg vel bare bli vandt til..Tungt som det er, så skal jeg gjøre dette, for meg selv :)

Aldri gi opp - Ikke bli frustrert hvis du ikke får resultater med en gang. Stay positive, en positiv mental holdning er et must. Fokuser på det grunnleggende, bli sterkere, gjør fremgang i små trinn og før du vet ordet av det har du kommet langt!

Prates :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar