lørdag 27. oktober 2012

restitusjon!

Elsker ordet, men syns det er vanskelig å gjøre. Denne uken har vært kjempe tung, jeg har ikke fått trent, og føler meg fremdeles ikke i topp form. Magen lever sitt eget liv og for tiden tror jeg det er krig der inne.. *sutre, sutre*

Men jeg har sånn noenlunde bestemt meg for å ta meg treningsfri frem til enten ikveld eller imorgen, så tar jeg meg i nakken å kjører skikkelig på neste uke. Kroppen har godt av restitusjon og når jeg ikke har vært frisk så trenge hvertfall jeg noen dager på å komme meg.


Men over til noe annet, det var så gøy med bursdagsfeiring igår. Maria hadde laget quiz, det var morsomt. Ble delt opp i lag og det ble kåret vinnere:) Jeg er absolutt ikke noe quiz menneske men det er morsomt av og til, og når quizen ikke er vanskelig så gjør det ikke noe.

Ikveld tror jeg at det blir ganske rolig for min del, jeg tenkte å se om jeg fikk laget noe spiselig mat som jeg kan dele med dere. Mye av maten jeg har laget legger jeg ikke ut for det ser ikke ut som det er mat. Noen ganger føler jeg det ser ut som det ikke er spiselig en gang. Skal bli flinkere til å dele mat tips med dere:)

Gleder meg til arbeidsdagen er over og sofaen venter på meg <3

ha en fin lørdag :)


Prates!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar