søndag 14. oktober 2012

motivasjon, hvor?

Motivasjonen har forduftet! hvor har den blitt av? Kroppen er trøtt og sliten hele tiden. Klokken halv 10 er jeg stup trøtt og føler jeg ikke har noe energi i det hele tatt.. Jeg må virkelig hente meg inn her. Bite tenne sammen å begynne å jobbe med meg selv og prioritere annerledes tror jeg. Jeg har bestemt meg for å sette opp ukeplaner. Hver søndag skal jeg fikse en ukeplan, så har jeg god nok kontroll på hva som skal skje i uken å når jeg får gjort litt ekstra ting. Håper egenlig at motivasjonen kommer "rekende på en fjøl".. BHA!

Denne helgen føler jeg har flydd forbi, veldig deilig, men sånn er det av og til. På fredag jobbet jeg i barnehagen først før jeg dro til Elixia fikk trent og jobbet her. Etter jobb dro jeg og min kjære til mamma og pappa for middag og avslapping. På lørdag var jeg på jobb til 1330, så fikk jeg trent litt bryst og biseps. Når jeg stod her på jobb fikk jeg laget meg et nytt program også, det var litt deilig. Kommer til å legge det ut imorgen. Etter treningen ble jeg hentet og vi dro for å hente 3 av mine tante barn for å ta dem med på tur. Vi var på Solastranden i nesten 2 timer før vi dro hjem. Det var knall kjekt. Å dra på tur med en på 1, 3 og 6 er utrolig morsomt! hvertfall hvis du legge igjen alle hemninger i bilen. Vi lekte hunder, vi rullet i sanden og lekte bukkenebruse. Tror det er lenge siden jeg har rullet meg i sanden :O hehe..


 
På kvelden på lørdag laget jeg og min samboer pizza og koste oss med film. Jeg, som "gamla" jeg er, sovnet på sofaen kl 11.. Flott!
Idag ble det tur med la familia til Aboreet, veldig kjekt. Det er så deilig med gå turer, litt kaldt på føttene men det gikk jo bra ;)
 
Idag blir det mat laging når jeg kommer hjem etter jobb samt fikse bedriftstime sanger og nytt program der og lage en ukeplan. Jeg begynner i praksis igjen denne uken så blir litt godt med rutiner igjen men skulle på en måte ønske jeg hadde litt mer fri.
 
 
 
Prates
 
ps. blir glad for følging på instagram
marenn89
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar