mandag 29. oktober 2012

Hjemmelaget pizza og jordbærrabarbara kake!

Idag har jeg hatt besøk av Kristin og Tonje, jeg var ferdig med bedriftstimen så dro jeg rett hjem og begynt med ostekaken, og var lettere stresset! Hadde ikke så god tid før gjestene kom. Jeg fikk laget kaken og jeg fikk laget pizzaene:) fikk til og med tid til. Slappe litt av før gjestene kom:)

På søndag var jeg på jobb før jeg gikk meg en tur og for å se min kjære spille hockey kamp. Det var deres første kamp. Kan godt si at de tapte så det sang ( 22-2 *kremt*).. Men de var flinke i andre omgang:p

Imorgen blir det morgentrening, gleder meg litt, har ikke bestemt meg om jeg skal løpe tur eller om jeg skal dra på elixia. Mulig jeg må stjele bilen til min kjære. Men det får jeg bestemme meg for litt senere! Kommer med opplegg imorgen;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar