tirsdag 16. oktober 2012

Trening, trening, trening..

Inne i hode mitt surrer dette hele tide. av og til skriker en stemme inne i hode mitt "HUSK Å TRENE!!". Jeg prøver å prøver men til tider får jeg det bare ikke til :( Morgenen idag for eksempel, skulle trene tidlig med Maria men hvem er det som sover til 07:00 når hun skal sitte på med en vennine til praksis klokken 07:15.. Flott! heldigvis så gikk det jo greit. Jeg fikk trent etter praksis og før jeg skulle på jobb, så det var ganske deilig. Idag fikk ryggen kjørt seg ganske så kraftig

  • Chins
  • Nedtrekk
  • Roing
  • Roing med manualler
  • halv markløft (for å få den mer på rygg enn bakside lår)
alt dette kjører jeg 10*3, dette for å få litt variasjon i treningen slik at det ikke blir kjedelig.

Imorgen har jeg seinvakt i barnehagen så jeg skal se om jeg får trent litt før jeg starter, har også personalmøte etterpå som jeg skal bli med på i barnehagen. Så jeg går nok bare rett hjem etter det og skal få til å lage noe digg som for eks eplekake eller banan muffins, mulig jeg lager noe vaffler eller cookies også! Oppskirft skal komme ut ;)

Men tilbake til dette med treningen som surrer i hodet mitt, jeg har en følelse av at jeg ikke gjør nok. Så føler litt at jeg må hele tiden være mer "på" enn det jeg vanligvis er. Er det flere som tenke slik i perioder, eller er jeg alene?


Prates!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar