tirsdag 9. oktober 2012

oppturer og nedturer

Som nevnt i et tidligere innlegg så er jeg stolt over meg selv som faktisk kan se litt resultater. Det var utrolig kjekt for min del å se at det jeg gjør faktisk virker. For min del i denne prosessen vet jeg at jeg kommer til å gå ned i vekt og i fettprosent, mulig jeg kommer til å gå litt opp i slutten på grunn av muskelmasse men det vil tiden vise. Jeg kan tenke meg at det å gå motsatt vei ikke er noe som er så enkelt. Har lest et par blogger der de er nødt til å gå opp i vekt for å komme til målet. De har skrevet at de ikke føler seg komfortabel med seg selv, og det er jeg ikke i tvil om. Hun ene som skriver bloggen la ut et bilde av seg selv før og under "bulkingen", der buksen ikke kom lengre opp enn til knærne. Hun synes dette var morsomt men for min del så tror jeg at det ikke hadde vært noe morsomt. Poenget mitt her er at selv om du skal stille i fitness så skal du være komfortabel med deg selv, og det kan være lurt å gå mange runder med seg selv før du bestemmer deg. Å stille i fitness og holde ting vedlike er en ting, men å stille å gå opp i vekt når du er jente er ikke lett. Vil bare si at å stille handler ikke bare om kroppen med at hode også er med, og at du selv er fornøyd med din egen kropp både før, under og etter du skal stille :)

Men over til noe annet, igår var vi på formsjekk til Club Athletic på bryne. Det tar jo en evighet å komme seg dit! Vi trente litt før vi tok sjekken, siden jeg ikke kunne trene bein tok Karianne og Vanesse trente bein mens jeg tok bryst og biceps. På formsjekken ble vi ikke målt eller noe men stilte oss opp og han kom med en pekepinne på hva vi måtte huske å jobbe mer med.

Etter trening og formsjekk var det hjem til mat og skulle ut til Kine etterpå. Maten ble knekkebrød med ost og et med salami, og proteinpulver. Hos Kine ble det arbeid med feltoppgaven vår, hun hadde laget små eplepaier som jeg bare måtte smake på, det var knall godt!

Hihi.. syns dette bilder er så morsom!

<3 

Prates mer siden!
ps. kommer middags tips iløpet av dagen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar