mandag 22. oktober 2012

Helgekos

Denne helgen har vært utrolig kjekk og den har flydd avgårde! På fredag var jeg og trente med ei som heter Nina, det var veldig kjekt. Vi trente bryst og biceps, kjente det var utrolig tungt men det er deilig når det er over. På kvelden på fredag fikk jeg besøk av Kristin og Anna. Vi skulle feire at Anna ble 23 år så vi kjøpte inn masse små ting. Vi kjøpte inn prinsesse duk og lys til kake, og små gaver som var vanlige og gi i bursdagsgave når vi var små. Veldig koselig

Litt bilder fra fredagen
























På lørdag sov jeg litt for lenge, og fikk en liten følelse av at jeg hadde mistet hele dagen, men når du har hatt en utrolig morsom kveld dagen før så er det vel lov? Jeg fikk karet meg opp til en trening uansett. Det ble litt ymse, gikk i 20 min, chins og et sett med pyramide med dips, herlig!

Jeg spiste middag sammen med Maria, det ble kylling med hakkede tomater, agurk, chili, jalapenos og paprika. Vi hadde det inne i lefser og inn i ovnen sammen med ost på toppen. Kjempe godt!

På søndag sto jeg opp litt tidlig for å besøke Guro, hun fikk en baby for ca 7 mnd siden, en knall søt liten gutt. Var der en liten stund og etter det ble det trening sammen med Hege, vi hadde to tabata intervaller på mølla og rumpe trening og mage trening. Ganske tungt selv om det ikke var så mange øvelser. Etter trening var det til mamma å de for å spise middag, hjemmelaget pizza! det var så sinnsykt godt, jeg klarte ikke stoppe å spise. Etter det gikk jeg å min kjære hjem, der laget jeg eplemuffins. Store og gode, knall godt. Siden jeg var så mett klarte jeg ikke spise så mange så jeg frøs dem ned.






















snadder! du kan kjøpe deigen på life, eller på www.x-life.no

Prates :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar