torsdag 4. oktober 2012

Styrke for the win!

woho! jeg kan faktisk se resultater, jeg er så stolt av meg selv *glede*
Jeg har vært litt de motivert  har ikke følt at jeg har kommet noen vei.. Jobbet hardt med maten og passet på å få i meg nok, og fått til de treningene jeg har satt meg som mål for hver uke. Det er ikke alltid jeg får trent så mye som jeg egentlig må eller bør, styrke er jo hoved treningen min, men når det ikke er nok timer i døgnet så må det endres litt.

Tilbake til virkeligheten! Idag ble det styrke trening med Vanesse. Vi hadde en god og hard trening på bein med hovedfokus på rumpe, håper virkelig jeg kjenner det imorgen! Vi startet med


  • knebøy, dype.
  • cabel back kicks
  • bakside lår
  • en øvelse for lår igjen (glemt navnet :P)
  • et bein strak mark
  • legger, denne øvelsen var ekstremt hard! 20 vanlig legg hev, 20 legg hev på vekt, for deretter å snu der slik at du står med helen på vekten. 

etter trening ble det en handletur med min kjære på rema, vi fikk handlet inn litt mat. Vi laget oss Kristine Weber sin pizzadaig eller lefse som hun kaller det. Sinnssykt godt :) hvis du ikke har prøvd denne før bør du gjøre det.

etter at samboeren min dro på hockey trening ble jeg hjemme for å slappe av, har sett episoder av Bones. love it! elsker denne serien, og anbefaler den sterkt. 

Neste uke er det høstferie og det skal nytes til det fulle, jeg kjenner at det skal bli godt. Har midtveisvurdering imorgen med min praksislærer. Det gruer jeg meg til, men skal blir litt godt å vite hvor jeg står også. Håper jeg får den godkjent! hahah!

Prates imorgen! nå må leiligheten ryddes før jeg får en sint samboer på nakken!


hihihi..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar